Oostenrijk - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Oostenrijk - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Oostenrijk

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

07 Juni 2015 | Oostenrijk, Bregenz

Vanmorgen vertrokken we van de gezellige fam. camping Birkenmuhle om kwart over negen. De zon was alweer heet maar op de fiets voel je altijd nog wel een beetje wind. We kregen nog wel een paar klimmetjes 9% red ik nog net maar 10 - 11 % moet ik afstappen het wordt dan ook zo heet. Op een gegeven moment zagen we de bergen al in de verte, hoe kom ik daar ooit overheen. Onderweg zagen we meters hoge palen waar een soort klimop tegenaan groeide, dat bleken hopplantages te zijn.
We hadden al besloten om de boot te nemen van Langenargen naar Bregenz zo hadden we onze cruise op de Bodenzee. De Bodenzee is op het diepste punt 252 meter diep en sinds het jaar 1000 nog maar 30 keer bevroren geweest. Langs het meer was het heel druk met fietsers en dagjes mensen. Wij staan nu op een camping aan het meer en hebben zelfs even gezwommen, het was ook zo warm maar nu is de lucht helemaal bewolkt, misschien is het morgen wel heel anders
Lieve groetjes van ons

Afstand 43,3 km. + 26 boot. Gem.15 km. Fietstijd 2.52 uur. Reistijd 6.15 uur

• 07 Juni 2015 - 22:00

Wim Van Zwieten:

Tiny & Peter,
    Gezellig jullie verhalen en over jullie vorderingen te lezen. Ooit ook op weg naar Rome zei een oude man tegen mij over het tegen de berg op fietsen: ja, maar je kunt ook afstappen. En zo is het geniet vooral en als het niet lukt gewoon afstappen.

Veel plezier verder!

Emma en Wim

• 08 Juni 2015 - 17:07

Truus:

jullie maken wel veel mee fietsen trein boot leuk hoor.wij hebben ook gefiets maar het was gelukkig vlak.zijn nog even bij aat en marjo geweest. was gezellig. veel succes maar weer.een lieve groetjes truus

• 08 Juni 2015 - 20:22

Roland:

Hallo Tiny en Peter,

Wat hebben jullie al een kilometers gemaakt zeg, wel even lekker relaxt om dan met die hitte een boottocht te maken, mooi hoor jullie foto's.

Vanmorgen vertelde ik Jan en Sandra(Zuiderhout) over jullie tocht naar Rome, zij vinden het ook super stoer
    van jullie, moet jullie succes wensen en de hartelijke groeten ons.

Rolanda