Zo mooi - Reisverslag uit Obersiggingen, Duitsland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Zo mooi - Reisverslag uit Obersiggingen, Duitsland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Zo mooi

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

06 Juni 2015 | Duitsland, Obersiggingen

Hier even een kort verslag, wij zitten nu in een restaurant in Obersiggingen om te vieren dat Amy alweer 9 jaar wordt en we zitten op een camping zonder internet. Het was een hele mooie dag af en toe wat klimmen en een mooie afdaling in een mooi dal.
Om drie uur stonden we al op een camping het werd ook zo heet, heb ik wat extra was kunnen doen. Er kwamen nog twee Nederlanders iets jonger en nog maar 1 week onderweg vanuit Nijmegen, veel jonger zegt Peter. Foto,s komen later !

Afstand 57,2 km. Gem. 15 km. Fietstijd 3.47 uur. Reistijd 6.15 uur
38 graden in de zon en 31 graden in de schaduw

• 06 Juni 2015 - 21:27

Truus:

het is zeker een kort verslag haha gefeliciteerd met jullie kleindochter Amy.truus.

• 06 Juni 2015 - 22:28

Betty:

Fijn dat jullie nu ook mooi weer hebben dat fiets veel mooier en gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleindochter. alweer 9 jaar wat worden ze alweer groot. Veel liefs J&B