Italië - Reisverslag uit Bozen, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Italië - Reisverslag uit Bozen, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Italië

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

11 Juni 2015 | Italië, Bozen

Vandaag alleen maar afdalen hadden we gezien en daarom wilden we wel wat extra kilometers maken. Om 8.40 uur vertrokken wij, goed weer, nog wind stil.
Maar ach daar waren alweer de eerste twee vervelende klimmetjes en mijn start vond ik ook al niet zo lekker. Nou de tweede klim had ik zelfs het gevoel ik wil zo niet verder, maar ja even een sterke arm om me heen en dan gaat het gewoon weer. En wat een mooie afdalingen kregen we en vals plat naar beneden. We fietsten eigenlijk de hele dag weer langs een wild stromende rivier de Inn en later de Adige. Wat is het ook relaxt dat het fietspad zo goed aan gegeven staat. Op een gegeven moment kwamen we weer Nederlanders tegen die we al eerder hadden ontmoet, was heel leuk, zij hadden ook Nederlanders ontmoet die wij ook kennen. We besloten op een gegeven moment om naar een camping te gaan, de komende dagen zien we er geen op de route en wij willen nooit te ver om fietsen. Uiteindelijk hebben we 107,7 km. gefietst en staan nu op een hele mooie camping vlak bij Bolzano (camping Moosbauer)
Een super de luxe sanitair heel mooi !
De tent stond nog maar net en ja hoor regen, nu is het weer droog.
Wij gaan er maar vroeg in !
Lieve groetjes

Afstand 107,7 km. Gem. 18,5 km. Fietstijd. 5.48 uur. Reistijd. 8.20 uur

• 11 Juni 2015 - 21:50

Arjen:

Knap hoor! Als je Google maps genoeg uitvergroot is het net alsof jullie de bergen al bijna uit zijn! Misschien iets om aan vast te houden??:-) Geniet lekker van de wijnen en pizza's! Kus van ons!

• 11 Juni 2015 - 23:03

Ellen:

Hoi buurtjes wat zijn jullie goed zeg.We vinden het heeeeeel erg knap wat jullie doen.Met alle zware stukken en toch steeds doorzetten .Nou chapeau .We blijven jullie volgen Wat een leuke verslagen ,hier alles goed hoor .lieve groet Frank en Ellen

• 12 Juni 2015 - 08:24

Peter Tiny :

Dank jullie voor de berichten , zodra we op internet kunnen zijn we benieuwd wie er wat heeft geschreven. Heb ik wel nodig soms die aanmoediging.
    We gaan nu weer verder de zon schijnt volop het zal wel warm worden xx

• 12 Juni 2015 - 09:10

Lise:

Ffhhukopigrweswasbbzfmnrztluhjghmbgcdb
    Njmn fc. Gnuuuuuukoipql

• 12 Juni 2015 - 18:36

Herman En Ria:

Hoi Tiny en Peter. Volgen jullie toch op de voet. Knap hoor. En wij hier in Bulgarije maar zuchten onder het warme weer. Geniet van de omgeving, het eten en de wijn (bier?).
    Groetjes Herman en Ria

• 12 Juni 2015 - 21:48

Truus:

hoi peter en tiny neem mijn petje voor jullie af hoor.wat leuk jullie samen op de bank te zien zitten.haha hier alles goed.was vandaag een warme dag veel plezier en lekker slapen voor straks dikke zoen truus