Nog twee weken - Reisverslag uit Trente, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Nog twee weken - Reisverslag uit Trente, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Nog twee weken

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

12 Juni 2015 | Italië, Trente

Vandaag was ook een vlakke route, links en rechts hoge bergen en wij fietsten op een prachtig fietspad met een rivier naast ons en alleen maar appelboomgaarden. In dat gedeelte van Italië was alles nog Duits en ineens zijn het wijnvelden en alles Italiaans dat was bij Salurn. Om 13.15 uur waren wij in Trento en waren wij toe aan een broodje. De lucht was al zo aan het veranderen dat wij besloten een hotel te zoeken en ja hoor daar kwam de regen en onweer. Wat treffen we dat toch steeds dat we de kans krijgen voor onderdak. Het hotel heet Venezia midden in het centrum op de hoek van het Domplein. Later werd het weer beter en hebben we nog lekker rond gewandeld in dit mooie oude stadje.

Afstand 67,7 km. Gem. 16,8. Fietstijd 4.02 uur. Reistijd 5.50 uur

• 13 Juni 2015 - 21:13

Ans Groen:

Hoi Peter en Tiny
    Wat heerlijk dat jullie nog steeds genieten van jullie fietstocht.
    Nog maar twee weken en dan is het voorbij, haast niet voor te stellen.
    Wat is Italië mooi hè Tiny, dat vind ik tenminste.
    Wij zijn vanavond terug gekomen uit Denemarken, daar is het wel heel makkelijk fietsen.
    Jutland is lekker vlak.
    Morgen gaan Rob en Ed fietsen en Tieke en ik, maar dat is natuurlijk oud nieuws,hebben jullie natuurlijk al gelezen op de Gimpen app.
    Veel plezier nog
    Groetjes Ed en Ans

• 13 Juni 2015 - 21:22

Peter&Tiny Van Leeuwen :

Ans hadden jullie dan een sportieve week daar in Denemarken, uit jou verslag maak ik dat op. Kan eigenlijk ook niet anders als je met de helft van de gimpen op vakantie gaat.
    Groetjes van ons volgende verslag is onderweg