Trein - Reisverslag uit Eichenau, Duitsland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Trein - Reisverslag uit Eichenau, Duitsland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Trein

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

05 Juni 2015 | Duitsland, Eichenau

Toen we wakker werden scheen de zon al.Ontbijten en de fietsen bepakken.
Toen was het al 30 gr en kwamen we tot een wijs besluit om de trein te nemen.
Ook omdat we wisten wat ons te wachten stond. De trein was net vertrokken nu hadden we nog mooi even tijd om wat foto,s in Tubingen te nemen en nog wat van de stad te zien, anders fietsen we er alleen maar door. Na een mooie reis waren we om 3 uur op een camping aan de Donau. Dat is precies wat we wilden. Onderweg spraken we met 2 Nederlanders die deden dezelfde route
maar dan op een racefiets. Zij vonden het al zwaar! Ondertussen was het wel 37 gr geworden. Naast ons staat een man die het ook ontzettend zwaar vond.
Hij was helemaal uitgeput.Toch had hij wel ervaring met fietsen want verleden jaar was hij ook naar Santiago gefietst.Hij had daar wel hele mooie verhalen over.Wel leuk want je weet waarover hij praat.Ook had hij demonen in zijn huis maar dat is een ander verhaal. Dus wij waren blij dat we het juiste besluit hadden genomen. Het moet wel leuk blijven en morgen zien we wel verder.

Afstand 5 km. Gem. 10,7. Fietstijd 28 min. Reistijd 6 uur 70 km. Trein

• 05 Juni 2015 - 21:54

Truus:

hoi vakantiegangers.wat is het toch knap van jullie het is zo leuk om het verslag te lezen.en de fotos te kijken hebben jullie geen duik genomen. hier was het ook 30gr en benauwd ben benieuwd naar het verhaal van morgen lieve groetjes en lekker slapen voor straks succes truus en ton

• 06 Juni 2015 - 08:29

Tiny:

Dank je Truus hadden jullie niet veel last van het noodweer, het is hier alweer heel warm en hoop dat het onweer niet hier naar toe komt. Wij gaan nu weer fietsen en vieren voor ons zelf de verjaardag van Amy xxx