Einde Alpen - Reisverslag uit Verona, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Einde Alpen - Reisverslag uit Verona, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Einde Alpen

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

14 Juni 2015 | Italië, Verona

Na een lekker ontbijt in de tuin van het pension, om 9.45 uur op de fiets. De Alpen achter ons laten fietsen we in een heerlijke temperatuur met af en toe een miezerig buitje. Prachtig fietspad langs een kanaal met ook veel wielrenners. In Bussolengo lekker salade gegeten als lunch en toen weer verder naar Verona.
In Verona raakten we de weg kwijt en kwamen niet de stad uit.
Om half twee ging het onweren en regenen toen besloten we een hotel te zoeken. Dat was een goede keus want om 18:00 uur klaarde het pas op. Zijn we lopend de stad ingegaan en ontdekten we wat een oude en mooie stad dit is, heel veel mensen op straat het is natuurlijk ook zondag. Tijdens het eten een Australiër ontmoet en gezellig zitten praten, ook zijn broer fietste veel en zeilen is zijn hobby. Zo heeft een nadeel ook weer zijn voordeel, want anders waren we de stad zo weer uitgefietst. In gedachten was dit ook een bijzondere dag voor ons.
In Almere was iedereen bijelkaar voor een dubbele verjaardag van Amy en Riley. Riley is alweer 5 jaar geworden.
Morgen weer een dag.

Afstand. 27,4 km. Gem. 14,6 km. Fietstijd 1.52 uur. Reistijd 3.45. Uur

• 15 Juni 2015 - 16:47

Ed:

Bon jorno

Hoi Kanjers wat een mooie stad is Verona toch krijg heimwee als het jullie foto's zie.

Ik wens jullie veel geluk met de afstanden en het weer voor de komende weken.

Tin koop maar alvast een fles wijn wat we zijn het zeker eens dat je een topprestatie neergelegd hebt.

Groet
    Ed

P.s. Tieke is morgen jarig viert het vanaf 17.00 uur is maar een weetje, misschien halen jullie het net.

• 15 Juni 2015 - 21:53

Truus:

even reageren gisteren geen tijd want het was feest in bennebroek gezellig nog gefeliciteerd met jullie kleinzoon.wat zien die ijsjes er lekker uit.nou toppertjes hoop dat jullie een dag zonder regen kunnen fietsen succes en veel plezier dikke knuffel truus