Dag twee - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Dag twee - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Dag twee

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

25 Mei 2015 | Nederland, Gennep

Gisteravond om half elf begon het te regenen en vanmorgen om zes uur nog steeds
Nadat we de tent zijn uit gezwommen werd het droog, rustig alles ingepakt en lekker vroeg op de fiets .
Weer een prachtig stuk natuur doorgefietst, de Amerongseberg en boswachterij
Bij de veerpont van Elst naar Ingen waren wij te vroeg, die vaart pas om negen uur.
Koffie drinken met een broodje bij de oudste herberg van Nederland "de Engel" daar waren wij ook te vroeg, ging om elf uur open.
Lekker langs de rivier de Waal gezeten ,we hebben toch de tijd nog een hele dag te gaan
In Nijmegen hebben we naar een b&b gebeld in Gennep voor een overnachting
De afstand viel nog wel een beetje tegen door dat we soms al moesten klimmen ik heb al veel versnellingen gebruikt ( moet nog wennen )
Heel even hebben we al in Duitsland gefietst, de route is vlak naast soms over de grens.
Wij zitten nu bij de Fam. Linzen in Gennep, mooie plek in een tuinhuis ,vijver voor de deur, tent en slaapzakken aan de waslijn.
Peter is de Chinees aan het zoeken gaan we lekker hier eten

Afstand 75,4 km gem.15,8 reistijd 8,15 uur fietstijd 4.45 uur

Tot later weer

• 26 Mei 2015 - 11:19

Rolanda:

Hoi Tiny en Peter,

Leuk om te lezen welke plaatsen jullie aandoen en logeren, minder leuk dat jullie op dag 2 al de tent zijn uitgespoeld, maar ja ook dat kan gebeuren.

Hoop dat het weer een beetje meevalt nu, in Zandvoort schijnt in ieder geval de zon :)

Veel fietsplezier!

Groetjes Rolanda

• 26 Mei 2015 - 16:59

Paulus En Annie:

zo dus alle elementen alweer gepasseerd.
    is dit nog steeds jullie oude tent of is het een nieuwe en moet hij eerst nog even dicht trekken?
    hopelijk krijgen jullie dan niet te veel regen snacht's
    wens jullie veel droog weer toe.
    groetjes P&A

• 26 Mei 2015 - 21:06

Peter&Tiny Van Leeuwen :

Paulus onze tent ligt het niet aan, het water kwam van onderen. Oude spullen moet je niet vervangen mijn nieuwe voortasje heeft het al helemaal begeven totaal uitgescheurd ggrrrr