nog 1 week - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu nog 1 week - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

nog 1 week

Door: Tiny en Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

17 Mei 2015 | Nederland, Hoofddorp

Vandaag nog 40 km. gefietst voor een goed doel (fietsen voor:Adamas) met ons fietsclubje en nu echt de laatste week om de puntjes op de i te zetten
Tassen zijn half ingepakt en ik wil nu echt proberen om niet teveel mee te nemen
Wat je thuis laat is mooi meegenomen, heb ik een keer gelezen nou ik ben benieuwd of het mij ook lukt
groetjes van ons

  • 17 Mei 2015 - 21:56

    Betty:

    Veel succes met inpakken!!!!

  • 17 Mei 2015 - 22:49

    Matty:

    Ik heb je reisverslag van vandaag gelezen het was een leuke tocht! Succes met je voorbereidingen , zie je zondag!

  • 18 Mei 2015 - 19:25

    DH:

    Spannend!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Peter&Tiny

Actief sinds 06 Mei 2015
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 9171

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 26 Juni 2015

Fietsen naar Rome

Landen bezocht: