Regen ! - Reisverslag uit Cesena, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Regen ! - Reisverslag uit Cesena, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Regen !

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

17 Juni 2015 | Italië, Cesena

Gisteravond al een flinke onweersbui en de temperatuur ging van 37 gr. naar
17 gr. Zo dus ook vanmorgen gestart met regen en maar 17 gr. Toch vinden we dat lekkerder dan 37 gr. en in de zon.
Onderweg als het even droog was zagen we de volgende bui al hangen, maar we hadden de wind meestal mee. Dit was geen mooi stuk van de route, heel vaak op drukke wegen waar nu de auto's vlak langs je heen schieten en hele slechte wegen met gaten in het asfalt. Die slechte wegen zijn al zo vanaf Verona, terwijl de fietspaden hier super onderhouden worden. Hier zijn ook weinig mogelijkheden om te slapen. We zijn gestopt toen Peter op een hek
Agriturismo Perugini zag staan, zag er uit als een grote kwekerij. Wij werden begroet door een oudere man en die zei dat we naar de achterkant konden gaan. Daar kwam een enthousiaste jongen naar ons toe en nam ook gelijk de sleutel al mee. Wat een prachtig onderkomen hebben we nu, het lijkt allemaal nieuw opgezet. Vanavond kwam er speciaal iemand om voor ons te koken, tagliatelle, gegrild vlees met brood en sla, fruit toe van eigen bodem, koffie en limoncello. Het fruit is te veel mogen we morgen meenemen. Het weer ziet er goed uit en we weten dat we nu weer moeten klimmen, maar ja we willen Rome halen nog 404 km. te gaan.
Lieve groet

Afstand 102,2 km. Gem. 16,9 km. Fietstijd. 6.01 uur. Reistijd 9.15 uur

• 17 Juni 2015 - 21:51

Truus:

een kleine troost het regent hier ook hoor o,wat een mooie fotos heb je weer gemaakt tiny.het is zo leuk om te lezen wat jullie nu weer gaan beleven.ben benieuwt naar morgen haha.jullie zijn bikkels.voor morgen een droge fietstocht gewenst.liefs truus en ton

• 18 Juni 2015 - 09:00

Tieke/frans:

Lieve Peter en Tiny, nog maar 400 km's!!! Wed dat paus Franciscus al op de uitkijk staat! Fijne voortzetting.

• 18 Juni 2015 - 18:06

Wim Van Zwieten:

Tiny en Peter,

Blijft leuk jullie zo te volgen. Jullie leggen intussen flinke afstanden per dag af! Goed hoor, succes met de laatste etappes!

Emma en Wim

• 18 Juni 2015 - 21:48

Frans Van Der Tol:

goedenavond, met recht een goede avond als ik jullie verhaal van vandaag hor. om te fietsen wat minder maar de ontvangst was goed. het is nu nog maar een klein stukje naar Rome, maar wel wat klimmen begrijp ik.
    ik heb wel bewondering voor jullie terwijl het weer niet altijd mee zat. en ook de wind niet. het weer hier is redelijk goed, ook veel wind maar ook veel zon. goed weer om te fietsen. oefenen voor een lange tocht. nou sterkte met de laatste loodjes.

• 19 Juni 2015 - 08:42

Hans & Melissa:

Wonderful to be able to follow your progress and see your photos. Loved the one earlier with you sitting on a bench looking at the view (mountains in the background) with your bikes on either side. Keep up the good work, what an awesome adventure (Melissa says 'gezellig')!!! Lots of love from us in New Zealand.