Gekozen Route Assisi - Reisverslag uit Portomaggiore, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Gekozen Route Assisi - Reisverslag uit Portomaggiore, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Gekozen Route Assisi

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

16 Juni 2015 | Italië, Portomaggiore

Met z'n vijven ontbijt, weer zo goed, we hadden niet anders verwacht.
Wel wat laat vertrokken 9.45 uur en iedereen ging zijn weg dus volop afscheid genomen. Na een km. of tien boodschappen gedaan en ineens fietsen we Hans en Ine weer achterop, toen zijn we verder met zijn vieren gefietst. Net na dat we wat hadden gedronken kwam ook Wilco er weer bij en hij rijd met gps. Dat was toch wel handig voor ons om door de stad Ferrara te komen. Wilco bleef wat langer in de stad. De kilometers gingen ongemerkt voorbij zo met zijn vieren.
Het werd wel heet en tijd om wat te eten, bij een kerk is meestal wel een bankje en vers water en dat lukte. Opeens ziet Peter Wilco weer voorbij fietsen en waren we weer met zijn vijven, toevallig omdat wij na een paar kilometers links af gingen en zij gingen door naar de route over Florence. Weer afscheid genomen en wie weet zien we ze nog in Rome. Het was een leuke en gezellige afwisseling. Wij zijn gestopt in Portomaggiore en zitten in hotel Da Pippi. Op deze route hebben we niet zo veel keus en het was heel heet.
Lieve groetjes

Afstand 67,3 km. gem. 17 km. Fietstijd 3.57 uur. Reistijd 6.15 uur

• 16 Juni 2015 - 20:17

Ton En Annie:

Wat zien jullie toch veel op deze reis, en wat leuk om andere fietsers te ontmoeten.
    Wij hebben vandaag oppas dag... Gaan straks heerlijk zwemmen met Kaylee.
    Vanavond eten bij Boi en Paula....Rodekool met gehaktballen, is wat anders als de pasta in Italië.
    Lieve groetjes van ons xxxxx

• 16 Juni 2015 - 21:09

Greet Roel:

Lieve groetjes van ons

• 16 Juni 2015 - 21:27

Rob En Henriette:

ik geniet echt van jullie verhalen!
    bij ons fietsclubje " het Gympie" zal het wel stil worden, als jullie weer meedoen.
    Zoals jullie weten: Ed wil altijd ergens koffie drinken, Willem snuit met zijn zakdoek wat af en mag van henriette niet altijd mee, Jaap fiets zo gruwelijk hard, die raak je bijna kwijt, en ik moet nog wennen aan mij nwe knieën.
    Nog een professionele tip: als je je veldlint met verse knoflook insmeert, gaat iedereen voor je uit fietsen, en kun je lekker hangen...
    Veel sterkte de komende dagen,
    R & H

• 17 Juni 2015 - 10:36

Willem En Jet:

Heb even op de grote kaart gekeken naar de reeds afgelegde route. Jongens, indrukwekkend! Gelukkig komt Rome ook steeds dichterbij.
    Ook leuk om naast alle mooie natuurfoto's jullie samen eens te zien. Kunnen we kijken of die kuiten niet al te veel uitdijen waardoor de meiden helemaal niet meer naast je durven te fietsen Tyn:))
    Leuk dat jullie al die fietsende Hollanders ontmoeten. Geniet!

Dikke zoenen, ook van Willem.

• 18 Juni 2015 - 17:25

Riet En Lenie:

Hallo Peter en Tiny, heel leuk om andere fietsers te ontmoeten en een tijdje met elkaar op te fietsen. Je hebt zo ook even andere praat, en kunnen ervaringen van onderweg met elkaar delen. Zeker zo leuk is het als je al afscheid van elkaar hebt genomen en dan elkaar toch weer tegenkomt. De wereld blijkt altijd weer kleiner te zijn dan je denkt. De donkere luchten zouden mij wel een beetje angst aanjagen. Je zal maar een grote donderbui op je helm krijgen. Geniet nog van een paar prachtige fietsdagen en laat de pendalen maar draaien. Lieve groet Riet en Lenie