Top dag ! - Reisverslag uit Fratta Polesine, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Top dag ! - Reisverslag uit Fratta Polesine, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Top dag !

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

15 Juni 2015 | Italië, Fratta Polesine

Door een goede voorbereiding van Tiny, waren we snel de stad uit en konden we de route weer oppikken. Prachtig om door een ( Hollands ) deel van Italië te fietsen. Mooie graan ,mais, aardappelen en zonnebloem velden. In de verte laten de Appenijnen zich al zien. Na 94 km. werd het wel tijd om een onderkomen te zoeken. Er moet er een zijn in Lendinara, wij er heen maar die bestond niet meer. Maar de bejaarde dame belde direct naar een andere b&b.
Maar die was twee km. van de route, wij wilden graag dan naar Fratta Polesine dat ligt op de route.
Zij weer bellen naar Auberge Palladio in Fratte Polesine daar was nog plaats,
10 km. verder. Maar goed dat ze had gebeld omdat toen wij aankwamen er nog drie Nederlanders stonden die ook wilden slapen, maar geen plaats voor was.
Die hadden wij onderweg ook al gesproken en wilden naar een andere b&b maar die was gesloten. Er is wel iets geregeld en ze slapen nu twee honderd meter verder op. Eten en drinken is wel hier en wat hebben we het gezellig gehad vanavond, totaal verwend door de eigenaar het eten en drinken was te gek voor woorden. Het is al twaalf uur geweest, met recht een top dag.
Het was een warme dag, door de wind was het prima om te fietsen en net na aankomst was er weer een stortbui met onweer.

Afstand 106,7 km. Gem. 17,1. Fietstijd 6. 24 uur reistijd 9.45 uur

• 16 Juni 2015 - 09:12

Hans Van Lieshout:

te gek
    groetjes uit Haarlem.

• 16 Juni 2015 - 09:40

Ed:

Mogge

Ziet er heerlijk uit en een mooie Kmstand succes en zet hem op en geniet van het heerlijke Italiaanse eten en weer.

Ed