Op weg naar Verona - Reisverslag uit Pastrengo, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Op weg naar Verona - Reisverslag uit Pastrengo, Italië van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Op weg naar Verona

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

13 Juni 2015 | Italië, Pastrengo

We werden wakker en hoorden de regen, dan maar rustig aan doen.
Kwart over negen vertrokken wij en het was droog, bewolkt maar een lekkere temperatuur om te fietsen. Hele dag weer fietsen langs de Adige rivier en nu tussen de wijnranken. Maar goed dat de zon zich heel af en toe liet zien het was zo al warm genoeg. Ergens onderweg zag ik 34 graden staan. Om 13.00 uur kwamen we langs een restaurant waar we maar gelijk een bord spaghetti als lunch hebben genomen. Misschien konden we Verona vandaag nog halen, maar dat is niet gelukt. Tot onze verrassing kwamen er ineens een paar behoorlijke klimmen. Aan een paar wandelaars gevraagd waar we zaten en zij legden uit dat we verder konden en dan was het alleen nog dalen. Op een gegeven moment klommen we weer, wij dachten nu dat we de bergen in gingen. Zijn we terug gegaan wat we nooit doen als we al 10 % omhoog zijn gegaan. Weer gevraagd en we zaten toch goed en moesten gewoon daar omhoog. Er werd ons wel verteld dat als we langs het kanaal fietsten er op een gegeven ogenblik een groot geel huis kwam waar wij misschien konden slapen. En daar kwamen wij om kwart over zes aan en wat een mooie plek. Er zijn nog 7 fietsers en er werd voor ons allemaal pasta en sla gemaakt, geweldig toch.

Afstand 85,5 km. Gem. 16 km. Fietstijd 5.19 uur. Reistijd 9 uur

• 14 Juni 2015 - 04:34

Marjon, Aidan, Willem En Renee:

Hoi Ome Peet en Tante Tiny,

Wij hebben net jullie reis bekeken van het begin op onze TV (via de computer), ik heb het zo goed mogelijk probeeren te vertalen! Wij vinden het prachtig om de foto's te kunnen bekijken - Aidan wil weten of de weg in deze groep foto's alleen een fietspad is of ook een weg voor autos? Jullie hebben wel moed hoor om zo'n reis te maken! Maar op deze manier kan je alle indrukken wel opnemen in plaats van er langs te zoemen. Wij blijven het volgen!

XXXX WARM :o)

• 14 Juni 2015 - 08:02

Peter Tiny:

Wat leuk Marjon om te lezen.
    En Aiden het is niet alleen fietspad ook soms tussen de auto's of grindpaden ( best veel )
    Het is een prachtige reis en lijkt heel veel op N-Z
    Liefs van ons xx

• 14 Juni 2015 - 13:09

Liam:

Ga zo door opi en omi . Jullie doen het goed. Maar ik mis jullie wel.liefst Liam

• 14 Juni 2015 - 13:16

Faye Van Leeuwen:

Lieve opi en omi jullie fietsen vast heel hard en gaan als de bliksem
    Veel plezier en we gaan nog FaceTime groetjes faye ❤️

• 14 Juni 2015 - 13:18

Kai:

Mahal kita opi en omi ❤️
    Liefs Kai

• 14 Juni 2015 - 15:04

Opi Omi:

Wat lief van jullie, nu kunnen we nog harder fietsen