Dag 17 - Reisverslag uit Pfunds, Oostenrijk van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Pfunds, Oostenrijk van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

09 Juni 2015 | Oostenrijk, Pfunds

Hele rustige start en om 10.15 uur vertrokken, bij de bakker nog even belegde broodjes gehaald tegen de hongerklap. En dan weer zoeken om op het goede pad te komen, drie keer andere uitleg gehad en toen we op de goede route waren was het fietspad afgesloten. Nederlanders ( Wim ) denken vaak dat het nog wel kan maar deze keer echt niet. Dan maar tussen de auto's omhoog. Op die weg waren ze een rotsblok aan het opruimen en stonden we een half uur in de file. Daar spraken we twee Nederlandse mannen die aan het Alpinefietsen waren dus zo hoog mogelijk, gisteren hebben ze nog in een halve meter sneeuw gestaan, leuk gesprek. We fietsten vandaag links en rechts langs de rivier de Inn, alsmaar wild stromend water wat een natuur kracht is dat dan. Het was meestal vals plat met af en toe een hellinkje. Op drie kilometer voor de camping ging het regenen en onweren. Toen maar snel een slaapplaats zoeken en dat werd bij de Fam. Westreicher in pension Schone Aussicht in Pfunds.
Een heel warm ontvangst en een mooie kamer + zitkamer, de fietsen staan droog en ook konden we de natte tent uithangen wat nodig was. De vliegtickets zijn uitgeprint en we komen aan op vrijdag 26 juni 20.10 uur, het kan maar geregeld zijn en wij gaan lekker door fietsen. We gaan ons nu voorbereiden op de klim van de Reschenpas,1520 meter hoog.
Het was weer genieten vandaag.

Afstand 34,6 km. Gem. 13.9. Fietstijd 2.29 uur. Reistijd 4.30 uur

• 09 Juni 2015 - 18:53

Annie En Ton:

Eindelijk eens een verslagje van ons.
    Op dit moment zit ik heerlijk te lezen,terwijl jullie het afzien op de fiets.
    "Petje af hoor"
    Liefs uit een zonnig Curacao!
    Ton en Annie