Mooi weer ! - Reisverslag uit Waldorf, Duitsland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Mooi weer ! - Reisverslag uit Waldorf, Duitsland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Mooi weer !

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

02 Juni 2015 | Duitsland, Waldorf

Wij werden wakker en met de geur van vers gebakken brood, dat hadden we ook wel verwacht met slapen boven een bakkerij. Na het ontbijt vertrokken we om half negen, nog erg bewolkt maar lekker om te fietsen. De wind is niet meer met ons mee maar de hele tijd tegen en daar heb ik iets minder last van dan Peter als ik maar kan volgen. Ineens zag Peter een fietsenmaker en is zijn zadelpen vernieuwd en dat zit een stuk beter. Het was een dag met heel veel zoeken en vragen, soms volgen we dan maar de Duitse borden maar dan wijken we af van onze Reitsma route en krijgen we verrassingen zoals dwars door Weinheim alt stadt wel heel mooi maar o zo klimmen en kasseien en dan is er ineens helemaal geen bordje meer. Er fietste zelfs een keer een duitse man met ons mee om ons weer op weg te helpen en hij vond dat wel interessant kon hij even babbelen met Peter. Wij hebben nu afgesproken om alleen nog de Reitsma route te volgen ( ik ben benieuwd ) het is zo vermoeiend elke keer weer opstappen en wij wilden deze camping halen St. Leon er See, is gelukt !
Met 26 graden kwamen we om kwart over vijf aan, een grote camping rond een meer en heel gemoedelijk heel lekker is het nu om buiten te zijn.

De steden Weinheim en Heidelberg zijn mooi om nog een keer op ons gemak te bezoeken maar dan met de auto.

Lieve groetjes

Afstand, 81,4 km. Gem. 13,9 fietstijd 5.50 uur. Reistijd 8.40 uur

• 03 Juni 2015 - 14:19

Arjen:

Fijn dat het zadelprobleem verholpen is! Had ie een kussen in zn broek gestopt? Zou juist denken dat als je pap moet volgen met wind tegen je daar wel last van zou hebben...:-P;-)

Veel plezier en geniet, hier alles ok! :-)

Grts en kus van ons!

• 03 Juni 2015 - 19:51

Rein:

Mooi om jullie belevenissen te lezen Peter en Tiny. We volgen jullie reis met veel belangstelling. Ik hoop dat de weergoden jullie goed gezind blijven. Heel veel succes verder.
    Groetjes Rein en Linda.

• 03 Juni 2015 - 19:53

Paulus En Annie:

hij vond het wel lekker zeker zo zonder zadel.
    en fijn dat het weer nu wat beter is,
    dat jullie er maar lekker van genieten.
    gr P&A