Nieuwe week - Reisverslag uit Nieder-Olm, Duitsland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Nieuwe week - Reisverslag uit Nieder-Olm, Duitsland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Nieuwe week

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

31 Mei 2015 | Duitsland, Nieder-Olm

Afgelopen nacht in een heel oud hotel geslapen ( Silberne Rose ) met het meest uitgebreide ontbijt en hele vriendelijke mensen. Kwart voor negen fietsten wij weg en een nieuwe week is begonnen, zo ook een nieuwe wind, tegen dus !
Nog steeds langs de Rijn na 45 km boog de route van de Rijn af en fietsten we heel wisselend en mooi.
Bij 30 km knapte de bout van Peter zijn zadel ( oorzaak ? ) gelukkig kon hij het een beetje oplossen maar we moeten nog wel naar een fietsenmaker. Wij zijn gestopt in Nieder-Olm en geen camping in de buurt. Het eerste hotel hebben we genomen maar het is zo luxe, blijkt dat het pas twee maanden open is. Groter verschil bij vannacht hadden we niet kunnen bedenken.
Morgen wordt er heel slecht weer verwacht, we zullen wel zien.
Lieve groetjes van ons

Afstand 63,5 km. Gem. 15,1 Reistijd 7 uur. Fietstijd 4.12 uur

• 31 Mei 2015 - 21:42

Van Beenen:

Geweldig verslag ....we volgen jullie hoor.Het weer gaat vast opknappen .Hier alles OK

• 31 Mei 2015 - 22:01

Rolanda:

Hoi Tiny en Peter,

Wat leuk dat jullie elke dag schrijven wat jullie allemaal meemaken, en dat jullie nu alweer een week op weg zijn.

Succes en maar hope dat het weer morgen meevalt!

Lieve groetjes,
    Rolanda

• 31 Mei 2015 - 22:05

Rolanda:

foutje! pakte de n niet! :)

Succes en maar hopen dat het weer morgen meevalt!

• 31 Mei 2015 - 22:33

Paulus En Annie:

Hoi
    wij zijn alweer thuis en hebben een fijn weekend gehad en zijn na 1800 km weer veilig thuis.
    jammer dat we elkaar niet getroffen hebben maar dat is nou eenmaal zo.
    de regen viel ontzettend mee en vandaag begon het echt te regenen toen we bij Emmen over de grens kwamen.
    heb jullie verslagen even doorgelezen en het achterstallige onderhoud is nu wel gerepareerd dacht ik.
    dus nu kunnen jullie er vol tegen aan
    trouwens foto3 op de achtergrond was een mooie camping in St Goar, hebben wij al 2 keer gestaan aan het water.
    dat er geen camping was klopt dus niet. hihi.
    veel succes verder ik ga nu op bed
    groetjes P&A

• 31 Mei 2015 - 22:35

Anneke Smakman:

Wat een bofkonten dat jullie toch weer in een hotel MOESTEN. Ik vind het nog steeds ontzettend stoer.

• 31 Mei 2015 - 23:24

Ans Groen:

Hoi Peter en Tiny,
    Leuk om jullie verslag weer te lezen. Hopelijk valt het slechte weer morgen mee!
    Gisteravond zijn we naar de Toppers geweest in de Arena en vanavond kregen we kaartjes van Fleetwoord Mac in de Ziggo Dome.
    We zijn net thuis. Een heerlijk weekend, maar wel "vermoeiend" haha.
    Jullie weer veel succes en we kijken weer uit naar jullie volgende avonturen.
    xxxxEd en Ans

• 01 Juni 2015 - 10:04

Ed:

Oorzaak metaalmoeheid heeft niets met gewicht te maken.

Ed

• 01 Juni 2015 - 16:48