Duitsland - Reisverslag uit Jülich, Duitsland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Duitsland - Reisverslag uit Jülich, Duitsland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Duitsland

Door: Peter Tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

27 Mei 2015 | Duitsland, Jülich

Na een koude nacht scheen de zon al vroeg, maar
wij merkten daar weinig van want we stonden aan de verkeerde kant
van de heg. Rustig alles ingepakt en om 08.45 uur vertrokken we.
Om 10 uur uitgebreid ontbijt op de Markt in Roermond. In Voldrop
een nieuwe stuurtas voor Tiny gekocht. Om12 uur fietsten we Duitsland binnen.
Het is even wennen aan het knooppunten systeem maar het werkt prima.
Bij omleidingen is het wel even zoeken.
Via veel onverharde paden langs de Ruhr gefietst en nu zijn we in Julich.
Wel in een hotel want campings zijn er niet op deze route, wel jammer het weer is prachtig alleen de wind is nog fris maar dat is juist lekker op de fiets

Groeten van ons

71 kilometer Gem. 14,6. Fietstijd 4.50 uur. Reistijd. 8.15 uur

• 27 Mei 2015 - 21:29

Paulus En Annie:

even een stil momentje Peter?
    hou morgen wel de telefoon bij de hand,
    ik denk dat wij morgen onze wegen ergens gaan kruisen dus dan bel ik nog wel even.
    hou wel een beetje rechts aan als wij voorbij komen.
    veel succes verder
    groetjes P&A

• 28 Mei 2015 - 09:46

Ed:

Goedemorgen

Even in overdenking waar je aan begonnen bent, dat is nu te laat maar gelukkig komen Paulus en Annie jullie ondersteunen natuurlijk ook op de fiets.

Nog veel plezier gewenst vanuit een fris Hoofddorp.

Groet

Ed

• 28 Mei 2015 - 11:05

Harriët:

Nou Tiny,

En dan zeggen ze dat ik altijd teveel in mijn tas prop:-)) Maar, beter dat de tas bezwijkt dan jullie. We gaan duimen voor een beetje meer zon.

Xjet

• 28 Mei 2015 - 15:27

Hans Van Lieshout:

zeker een mooie omgeving "het bruinsteenkool" van duitsland.
    plaatsje Hambach is denk ik nog een eiken zagerij Hermann Koll. kan wezen dat die al dicht is.