Wat een mooie eerste dag - Reisverslag uit Overberg, Nederland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu Wat een mooie eerste dag - Reisverslag uit Overberg, Nederland van Peter&Tiny Leeuwen - WaarBenJij.nu

Wat een mooie eerste dag

Door: Peter en tiny

Blijf op de hoogte en volg Peter&Tiny

24 Mei 2015 | Nederland, Overberg

Fietsen naar Rome

De eerste dag zit erop en wat voor een dag ,
Het mooie weer en het begeleiden van onze fietsclub naar Kudelstaart waar wij met zijn allen koffie kregen met .... bij Annie en Ton
Dat maakt deze dag toch wel echt bijzonder
Ook werden wij nog gespot onderweg de foto's stonden al bij Annie en Ton op de computer
Op de Vinkeveense plassen was een platbodem race, ze kwamen vlak bij ons langs terwijl wij zaten te lunchen bij het sluisje
En wij hebben weer een prachtig stuk natuur van Nederland gezien zelfs echte kabouters.
Na 93 km was het wel tijd om een camping op te gaan, de eerste lukte niet geen plaats maar 200 meter verder kregen wij een niet officiële plek voor maar 5 euro vlak naast de douche en wc
Wij staan hier perfect heel rustig het is een camping met vaste plaatsen en heet
De Hoge Linde in Overberg
Hier naast de camping is het Bosrestaurant waar wij heerlijk hebben gegeten
Nu heel veel zin in onze slaapzak en we zien morgen wel waar we weer eindigen
Het internet lukt nu even niet maar misschien morgen als we ergens koffiedrinken
Wij willen iedereen bedanken die ons succes hebben gewenst en met dit weer zal het zeker lukken.

Reistijd: 8.45 uur Fietstijd 5.52 uur gem.15.5 per uur

Lieve groetjes van ons

• 25 Mei 2015 - 11:23

Ans Groen:

Hoi Peter en Tiny,
    Wat hadden jullie gisteren prachtig weer om jullie fietstocht te beginnen.
    Een goed begin is het halve werk.
    Heel veel plezier en we kijken uit naar de volgende reisverslagen.
    Groeten Ed en Ans

• 25 Mei 2015 - 12:44

Hans Van Lieshout:

veel succes en goede vaart naar Rome.

• 25 Mei 2015 - 12:46

Theuny:

Wat een bijzonder begin dit hebben jullie maar weer.geniet ervan.
    wij zitten ook op ons plekje , het is hier mooi.
    J&T

• 25 Mei 2015 - 14:38

Wim Van Zwieten:

Flink gefietst op zo'n eerste dag! Succes en we gaan jullie gezellig volgen.
    Emma & Wim

• 25 Mei 2015 - 16:58

Paulus En Annie:

fijn om te lezen dat het goed gaat.
    nu nog 2 dagen werken en dan probeer ik jullie wel in te halen.
    groetjes Paulus en Annie.